Obserwatorzy

piątek, 14 marca 2014

Dzień kobiet, a raczej weekend dla kobiet

Witam serdecznie!
Ależ pracowity miałam ostatni weekend. 2 warsztaty decoupage zorganizowane dla kobiet w ramach Viva Kobieta.


 Napomknę, że akcja była zorganizowana przez Stowarzyszenie Babska Agencja Rzowoju, którego jestem aktywnym członkiem. Wszystkie warsztaty zorganizowane w ramach tej akcji były prowadzone za darmo. Żaden prowadzący nie wziął ani złotóweczki. I fantastyczne jest to, że zgłosiło się wielu chętnych żeby poprowadzić warsztaty. Różne. Od stylistek, po literackie warsztaty, fotograficzne, wróżbiarskie, taniec brzucha, florystyczne, z ozdabiania jedzenia i moje decou ;)
I kobiety dopisały! Tego bałam się najbardziej, że zrobimy coś dla kobiet i będzie klapa, bo nikt nie przyjdzie. Ale na szczęście się pomyliłam! Było fantastycznie!


Ja naładowałam akumulatory, bo to było moje pierwsze tak długie wyjście z domu od kiedy urodziłam Anię. No, w między czasie podjechałam do domku nakarmić  dzidziola, bo jednak mleczko mamy najlepsze ;-)
Dużo zdjęć umieściłam na FB: B.A.R.

A to ja w akcji ;-)
Sobota:


Niedziela:




I grupowe zdjątko:


Dziękuję uczestniczkom, byłyście fantastyczne!

3 komentarze:

  1. Ago, dziękuję za wspaniałe warsztaty! Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze w takich okolicznościach, bo było BARDZO miło. Pozdrawiam:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratutluję! Na zdjęciach widać,że Ty rozkwitasz, a dziewczęta świetnie sie bawią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. Po nitce do kłębka tu zajrzałam, jak miło spotkać bratnią duszę i to tak blisko domu, szkoda, że nic nie wiem o tym stowarzyszeniu, pora nadrobić zaległości i może się spotkamy :) pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń