Obserwatorzy

piątek, 10 stycznia 2014

Mebelki do łazienki

Jeszcze przed świętami dostałam zlecenie na zrobienie mebelków. Meble klientka robiła na zamówienie, żeby idealnie pasowały do małej łazienki. A na dodatek były nie polakierowane, abym mogła je odpowiednio pomalować. Miały być pobielone i poprzecierane. I takie je zrobiłam. Bejca orzechowa, pasta do bielenia, lakier i wiele godzin pracy. Zdjęcia niestety robiłam telefonem, więc jakość nie najlepsza i kolory trochę przekłamane ( za dużo zielonego i niebieskiego?), ale chociaż zdążyłam kliknąć foki.

Szafka pod umywalkę i blat na pralkę:



Górna szafka zawiśnie na ścianie.


Gałeczki ceramiczne cudnie się komponują z tą przecierką.


Szykujecie się jakoś na zbliżające się mrozy? Aż się boję....brrrr W takie mrozy to raczej z dzidziolem nie będę wychodziła, więc M. musi zrobić ogromny zapas drewienka i będziemy sobie w salonie brykać przy ciepełku ... 
Taki dzidziol sam w  sobie jest  świetnym piecykiem, ale jak to kurczaczek musi mieć też dobre warunki, żeby w samym body pobrykać na podłodze... 

Pozdrawiam Was serdecznie i chyba trzeba na spacerek się wybrać, żeby wykorzystać jeszcze odpowiednią pogodę... 

12 komentarzy:

  1. Super membelki! Takich w sklepach na pewno się nie znajdzie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, kiedy zamawiałam mebelki dla Frania, to poprosiłam producenta, by nie były lakierowane i takie dostałam :D
      Mebelki Ci wyszły przepiękne! Jak zwykle!
      I jak będą maleńkie mrozy - wychodź z Małą, ale przy dużych - grzejcie się w domku:D

      Usuń
    2. Dokładnie, może takich nie znajdziesz, ale zawsze można dogadać się z producentem mebli :)

      Usuń
  2. Mogę zapytać co to za pasta ? :D Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria to Strewex pasta do bielenia. Mocno chemiczna i szkodliwa i śmierdząca, ale efekt wart tego wszystkiego. Kupiłam w castoramie za 59 zł puszka.

      Usuń
  3. Mebelki ślicznie wyszły, wykorzystuj dobrą pogodę na spacerki z maluszkiem i dużo zdrówka dla Was

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet na komórkowych zdjęciach widać,że zrobiłaś kawał dobrej roboty-znowu:)
    O jakich mrozach piszesz?nieeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. super mebelki, kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można wesprzeć taką łazienkę ciekawą fototapetą. bardzo ciekawą ofertę posiada sklep internetowy mediokom. polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne mebelki, ja bym to jeszcze ładnie pomalował na jakiś kolor:)

    OdpowiedzUsuń