Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Lawenda jest... faux pas?

Ja ją w sumie nadal lubię ;-) I klientki też. Ale niektórzy (dekupażystki w sensie..) widzę, mają jej dosyć.
W sumie, to motyw przewija się już ładnych kilka lat...

 Zamówienie na chustecznik pociągnął za sobą stworzenie koguta w lawendę i pudło na różności.

Nie ględząc po prożnicy... zdjęcia:





Pudełko, które ma ornament z przodu, a którego kompletnie nie widać na zdjęciu...



Po ostatnim poście było mi bardzo miło czytać Wasze komentarze. I jeszcze sympatyczniej, że wzrosło grono obserwatorów. Bardzo mnie to cieszy! Naprawdę. Mam nadzieję, że lawenda też Wam się spodoba i domki z jutrzejszego posta.
Pozdrawiam Was serdecznie i obiecuję solennie, że wieczorkiem do Was zajrzę. Tymczasem wybieram się na ślub koleżanki. Będzie na powietrzu, chociaż nie wiem czy poranny deszcz nie popsuł szyków. Pierwszy raz zobaczę zaślubiny "na powietrzu" i to w skansenie! Więc klimat jest ;-)

Pozdrawiam serdecznie i idę się szykować...

9 komentarzy:

  1. Wiadomo,każdy motyw może się znudzić,ale to nie znaczy ,że przestaje być piękny:)Śliczne wyteory.gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co teraz jest dżezi, trendi, staili? Ja tam lubię lawendę, a zwłaszcza taką żywą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lawendę nadal kocham i kochać będę:)))))Każda praca z tym motywem jest urocza:)pozdrawiam cieplutko i życzę miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Modna, czy niemodna....dla mnie zawsze piękna:)
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie wszystko jest modne :) co kto lubi, a lawenda to klasyka. Dzieła z poprzedniego posta boskie :) pozdrawiam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Lawendowy zestaw jest świetny! Mi się lawenda szybko nie znudzi, bo tak naprawdę dopiero niedawno zaczęła mi się podobać ;)
    A ślubnej zabawy w skansenie zazdroszczę - uwielbiam takie miejsca z klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kogut fantastyczny, lawendę lubię. Mnie nie znudzi się szybko, na pewno:)
    Szampańskiej zabawy w skansenie:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt motyw snopka lawendy mocno oklepany przez wszystkich ... ale co tam, ja nadal go lubie.
    Prace urokliwe.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ten motyw nadal się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń