Obserwatorzy

sobota, 24 marca 2012

znowu moje klimaty...

Na wstępnie pragnę Was jeszcze raz zaprosić. Jutro- w niedzielę- odbędzie się największy jarmark wiosenny w skansenie w Ochli koło Zielonej Góry. Kaziuki 2012!
Zapraszam od godziny 11.
Koniecznie proszę mnie znaleźć i się przywitać! Jak nie to niu, niu zrobię;-))))
Niestety nie wiem gdzie będę stała.

A dzisiaj coś w klimatach, bo ja wiem? ... francuskich (przez te napisy France i Paris, które subtelnie widać)
Komódka delikatnie pobielona. Uchwyty z szarej skóry.
Bardzo mi się podoba ten motyw, więc powstanie z nim na pewno coś jeszcze.




Pozdrawiam Was i (mam nadzieję) do zobaczenia jutro!

15 komentarzy:

  1. Szczerze...? Jest PRZEPIĘKNA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to wszystko pięknie Ci wyszło:)) Do skansenu ciut daleko, szkoda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyw faktycznie fajny, wykonanie też piękne:) Podoba mi się pomysł z skórzanymi uchwytami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest SŁODKA,uwielbiam takie motywy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ba! urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Unos trabajos maravillosos.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne prace, super wykończenie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komódka a wieszak w jakiej ciekawej scenerii no i wszystko jak zwykle z klimatem a na jarmarku mnie nie było może to zauważyłaś. A wielka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wykonanie, podziwiam Twoje prace. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. Namaluję na niebie słońce
    Na chmurach deszczem brzemiennych
    wyczaruję stokrotkę na łące
    na trawach jeszcze przyziemnych
    Połaskoczę uśmiechem złocistym
    dom cały sprzątnę do końca
    i obudzę porankiem przejrzystym
    puchatym uchem zająca.

    Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komódka jest prześliczna! Wzór oczywiście przepiękny ale to w jaki sposób go wykorzystałaś to jest dopiero mistrzostwo :) Pięknie pobielone drewno :)

    OdpowiedzUsuń