Obserwatorzy

piątek, 14 października 2011

święte obrazki i inne dla przełamania tematu ;-)

Dzisiaj w temacie świętości.
Lubicie robić tzw. święte obrazki? Ja w sumie jak mnie natchnie tak ze... bo ja wiem... 2 razy do roku. Lubię sobie pozłocić, popękać i jeszcze raz pozłocić ;-)))
Niestety zdjęcia jakieś nie takie wyszły, bo nie widać złoceń. Odbijają światło i w sumie na zdjęciu dominują głównie spękania, a w realu to trochę są mniej widoczne...



I zmieniając temat ikon....
Chustecznik taki lekki i nie przeładowany. Po bokach są motylki i kropki od szablonu. Jednak tak jasny róż, że mój monitor prawie ich "nie widzi".



...

10 komentarzy:

  1. Przy fotografowaniu tego typu przedmiotów, dobrze jest odpowiednio je podświetlić. Ustawiając je pod pewnym kątem do padającego światła (nigdy lampa błyskowa), niwelujemy błysk lakieru i złota w spękaniach a na pierwszy plan wychodzi obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak będą wyglądały obrazki na fotkach zgodnie z instrukcją AgiB bo faktem jest że teraz na pierwszym planie są spękania, a motyw troszkę ginie.
    Chustecznik uroczy prościutki, bardzo fajne róże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szkodzi, ze nie widac zlocenia. Jestem zachwycona tymi ikonami, Agus!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też bardzo się podobają tak jak widzę, wcale lepsze nie muszą być. :-)
    Aguś gdzie znalazłaś te obrazki do Ikon?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Aga za instrukcje! Pokombinuję i zobaczę co z tego wyjdzie. Najlepiej w sumie przy świetle dziennym zdjątka wychodzą.
    Kajka- obrazki z Neta ;-) drukuję na laserowej drukarce.

    OdpowiedzUsuń
  6. To mówiłam ja- Aga robie-bo-lubie ;-)))) Nie mylić z Jarząbkiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak jest świetnie! A chustecznik to rozdziawił mi buzię do ziemi... Piękny motyw!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!A spękania perfekcyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. esa cajonera te ha quedado muy, muy fina.Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne obrazki religijne:) I cudny chustecznik:)

    OdpowiedzUsuń