Obserwatorzy

wtorek, 19 lipca 2011

I chyba jednak pomyślnie!

Tak, wybrnęłam z tego. Oczywiście jeszcze 2 tygodnie będę drżeć, czy jakiś polecony nie przyjdzie, ale wydaje się, że sprawa jest już zamknięta.
Ufffff....
Jak to wyjaśnił jegomość, jest tylko pośrednikiem. Jeśli koleżance X wystarczą takie dokumenty: umowa o pracę i zaświadczenie o członkostwie w stowarzyszeniu rękodzielników, to ok. Ale najlepiej jak udam się do biura rachunkowego i dowiem się jak zgodnie z prawem mam postępować.
Facet zdumiał mnie wiedzą na temat decoupage. I tak sobie jeszcze o serwetkach, papierach i klejach pogadaliśmy i poszłaaaaaam.
W odpowiedzi na wasze komentarze:
Dzięki za otuchę! I kciukasy!

Bestyjeczka- no właśnie. Jak to w pewnym filmie było: Jak kraść to miliony. Takich się nie czepiają...

Agata Adelajda- działją, sprzedają. Ale czy legalnie??? Właśnie...

Aga masz całkowitą rację. Założenie działlności ma wiele korzyści. Jendka jest to moje hobby. Tylko i wyłącznie! Pracuję sobie jako "pani z biura". Tutaj mam stresy, plany, sprzedaż, koszty itp. A jak siędę se wieczorkiem do moich malowanek, to wyciszyć się mogę i jakoś lżej na duszy...

Biżuteria z filcu- właśnie o taką książkę mnie pytały(te z urzędu kobity). A ja im wyskakuję z notatnikiem pobazgrolonym. Gdzie fakt, zapisuję każdą transakcję, ale prawnie to tylko papier do d...

Lejdik- kwota wolna od podatku, owszem. Ale ja osiągam stałe dochody, to chyba moje płacówki jakoś to uwzględniają.

Lacrima- właśnie. Bez pracy zawodowej  - w życiu! Zwłaszcza na taką skalę jak ja robię...


Ale z tego wszystkiego nie pochwaliłam się, co na ostatnim jarmarku się wydarzyło. Pozytywnego! Ale o tym w następnym poście...

5 komentarzy:

  1. Aga, czyli jak można było przypuszczać,
    z dużej chmury-mały deszcz.
    Tylko po co te nerwy...
    Ale pocieszające jest to że w U.S. też są ludzie
    i to sympatycy rękodzieła.
    Czyli przestępcą gospodarczym nie jesteś,
    jeno artystką. Buziaki i trzymanko, będzie dobrze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale akcja była... dobrze, że już po wszystkim :)
    teraz to będziesz mogła prowadzić zapiski w rękodzielniczm notesie hehe ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie po odbiór wyróznienia

    OdpowiedzUsuń