Obserwatorzy

czwartek, 2 czerwca 2011

Wyprzedaż- to już ostatki...

Na strychu sauna, więc już więcej nie układam. Chociaż pozytywne, że sauna za darmo ;-)))

Odezwałyście się, że super pomysł z tą wyprzedażą. To dalej! Czekam na kolejne dziewczyny. W końcu wiosna sprzyja porządkom!
A dzisiaj pokazywany wcześniej wieszak:
Długość 47 cm, wys. 19 cm

Kupiłam go we Francji w moim ulubionym sklepie.

Niestety jest większy niż myślałam kupując go. U mnie powisiał tylko kilka dni…

Cena 30 zł za praktycznie nowy wieszak.SPRZEDANE

Paczka 9,5zł





Pojemnik, stareńki i trochę dziurawy, ale jakże uwokliwy! Cena 7 zł
Paczka 9,5zł


Butelka ceramiczna. Pięknie szkliwiona. Z wypukłym motywem oliwek.
Cena 15 zł
Paczka 11 zł


Imbryk, nowy, ale stary ;-) Po prostu stary rocznik, ale nigdy nie używany. Przypomina Wam się dzieciństwo? Bo mnie tak! Herbata z takiego imbryka najlepsza, chociaż w tamtych czasach- podłego gatunku ;-)
Kosztował 886zł!
U mnie 20 zł
Przesyłka 11zł REZERWACJA!




 I pojemnik pokazywany TUTAJ sprzedany!
Cena 15 zł
 Dzbanek z Almi także pokazywany TUTAJ
Cena 20 zł


I  żyrandole:


sprzedany!

Opis żyradoli TUTAJ

Komplet dwóch widocznych żyrandoli 70 zł
Paczka 15 zł


Zapraszam!!!!

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro, że nie mam przestrzeni i nie mogę nic kupić! Ani żyrandoli, ani wieszaka...... Pomysł świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieszak śliczny ale też miejsca u mnie brak....a szkoda....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przelew zrobiony, adres do wysyłki ten sam co poprzednio:)))
    Szukaj jeszzce skarbów :))))

    Patti

    OdpowiedzUsuń
  4. Poproszę ten pojemnik (ala tacę) za 15 zł i dane do przelewu

    OdpowiedzUsuń
  5. a ile mierzy ten czajnik granatowy?szukam takiego ale w jasniejszym kolorze ale moze ..

    OdpowiedzUsuń
  6. to moj mali w sprawie tego czajnika i moze zyrandola bialego karolina.chaber@o2.pl prosze napisz bo niemoge znalezsc twojego maila.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nika, napisałam Ci na Twoim blogu, bo nie mam Twojego maila.

    Karolina, napisałam Ci na priv.

    OdpowiedzUsuń
  8. witam serdecznie. chcialabym zakupic ten starenski pojemik. prosze o namiary na maila i dane do wplaty pieniazkow. moj mail: ebblue@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. info-szukaj nas na facebooku-mamy tam zamknięty wątek i dyskusję o KC..



    http://www.facebook.com/reqs.php?fcode=36f02f139&f=100001252161128#!/home.php?sk=group_120098168074957&id=120270341391073

    nazwa-"NOWA KRAINA"

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko kochana sliczne zdobycze!
    W odpowiedzi na Twoje przemile zaproszenie... Bardzo bym chciala odwiedzic Zielona Gore, Twoja pracownie, ale musi to niestety poczekac...moze juz wkrotce...najlepiej w biala zime ;)
    buziole xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne przedmioty i fajny pomysł z wyprzedażą :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń