Obserwatorzy

środa, 15 czerwca 2011

tik tak tik tak tik tak

W końcu odblokowałam się dekupażowo ;-) 2 miesiące przerwy w malowaniu. Ale myślę, że mam to już za sobą i teraz znowu mogę zakasać rękawy i tworzyć, tworzyć, tworzyć...

A dzisiaj pierwsze po długiej przerwie decou pracki: zegary.
Zdjęcia robiłam na jarmarku, który odbył się pod Poznaniem. Było naprawdę miło i poznałam kilka interesujących osób. Tylko troszku sie spiekłam na raczka ;-)





Pozdrawiam Was gorąco! Często nie pozostawiam komentarzy, bo w pracy nie ta przeglądarka i nie mogę ;-( A w domku internet radiowy i szwankuje ostatnio niemiłosiernie.

Buziole!

18 komentarzy:

  1. Świetne tiktaki - ten ziołowo-lawendowy niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarki urocze !!!
    Oczywiście dla mnie lawendowy napiękniejszy ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak juz się odblokowałaś to z jakim efektem fiu fiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, ten drugi zegar to dla mnie strzał w dziesiątkę, super jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zegary! Kocham i róże i lawendę więc podziwiam obydwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zegary,a Twoje sa piękne.Pozdrawiam i zapraszam na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne prace - pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace na żywo są jeszcze piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne, piekne . Lawendowy jest cudny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te zegary

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba:)Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegary piękne, a w szczególności drugi przypadł mi do gustu. Świetnie odnalazłby się w mojej kuchni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. QUE MARAVILLA DE RELOJ! Me encanta!

    OdpowiedzUsuń