Obserwatorzy

niedziela, 27 marca 2011

nic twórczego...

Myślałam, że w moim życiu zawsze będzie tak samo, zawsze... to słowo już nic nie znaczy. Niestety nie jesteśmy w stanie zaplanować sobie życia z najbliższymi, bo... banał, ale tak jest... bo odchodzą...
Niespodziewanie odeszła najbliższa, kochana i jedyna moja babcia...
ufff, powietrze ze mnie uszło... niestety dochodzę do siebie i muszę poczekać, żeby znowu poczuć w sercu radość...

Przepraszam dziewczyny, które czekają na paczuszki ode mnie. Z ręką na sercu- wyślę, ale za kilka dni...

18 komentarzy:

  1. Bardzo współczuję. Moja odeszła 3 lata temu i wciąż mi jej brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem jak się musisz czuć. Jak moja Ukochana Babcia odeszła również bardzo to przeżyłam. To było 15 lat temu. Śni mi się do dzisiaj. Odwiedza mnie we śnie. I wtedy czuję, że jest blisko mnie i czuwa nade mną i o mnie myśli.Nie sądziłam, że moje życie będzie jeszcze kiedyś szczęśliwe bez Niej. Ale jak wszyscy wiemy czas goi rany i leczy ból. Wszystko będzie dobrze, trzymaj się Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuje Ci kochana i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przykro, Aguś... Współczuję ci...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyrazy wspołczucia.Mnie do dziś brakuje mojej babci...była niezwykle mądrą osobą,potrafiła rozwiązać w życiu każdy problem i do tego zawsze na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kondolencje! Moje babcie odeszly jak ja bylam dzieckiem.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję, myśl o Niej często, będzie z Tobą dłużej.Często mam wrażenie,że babcie bardziej nas kochają niż własne mamy, a już z pewnością są bardziej wyrozumiałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi przykro Agusiu :( Współczuję...przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  9. po ludzku to takie trudne - na szczęście istnieje zapomnienie...

    OdpowiedzUsuń
  10. moje kondolencje, trzymaj sie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjmij moje kondolencje. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem co to znaczy,u mnie minęły dwa lata a dalej boli. Całuję Cię mocno i ściskam ,bo tylko tyle mogę...........

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie współczuję!
    Kochana jak dojdziesz do siebie i znajdziesz sekundkę to zerknij do mnie na bloga, coś tam czeka na Ciebie. Ściskam i trzymaj się dzielnie. Pamiętaj babcia na pewno nie chciałaby, żebyś się zbytnio smuciła po jej stracie!
    pozdrawiam ciepło
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesyłam wyrazy współczucia...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci współczuję. Moja ukochana babcia odeszła już wiele lat temu. Pamiętam tą pustkę i żal, świadomość, że już o nic nie zapytam. Z biegiem czasu pojawił się spokój, przekonanie, że czuwa gdzieś nade mną. podobno człowiek tyle żyje, ile trwa pamięć o nim - ja o swojej babci nie zapomnę nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi przykro ! Usciski- Ag

    OdpowiedzUsuń