Obserwatorzy

sobota, 10 lipca 2010

Zakupy w sieci

Dzisiaj w ten piękny i słoneczny dzień jestem przeszczęśliwa, ponieważ udało mi się zakupić szafę. Szafa- bieliźniarka. Wysoka na 140 cm. Już dawno chciałam coś takiego nabyć. POstanowiłam, że pomaluję ją na taki MOCNY- żeby nie powiedzieć wściekły ;-) ciemny róż.

Zdjęcie z Allegro:

Na razie są półki, a będzie wieszanie...



Ale widzicie to, co? Wściekły róż i jakieś motywy z szablonu, jasnym różem na drzwiach ...

A teraz brzydactwo- no może przesadziłam z tym brzydactwem, ale przymknijcie oczy: biała farba, kryształki zwisające... i dla młodej księżniczki jak znalazł... za całe 27 zeta ;-)




i półka na blondi- na Barbie... Walają się tego niezliczone ilości- chociaż jestem przeciwniczką kupowania dziecku zabawek bez umiaru. Ale kolekcja i tak się rozrasta...



Półka przedrożyła zakupy... ;-))))))) kosztowałą całe 7 zł...


Rzeczy "na żywo" jeszcze nie widziałam. Ale przecież może być tylko lepiej- prawda?


W tym optymistycznym.... a nie!
Zauważyłam, że ilość osób obserwujących mojego bloga stale i sukcesywnie rośnie. Jest już ponad 100 osób. Jest mi z tego powodu BARDZO- B A R D Z O miło.
Trza by ogłosić jakieś candy- co? Pomyślę nad tym dzisiaj intensywnie i na pewno coś wymyślę.
Pozdrawiam cieplutko ;-)


...

12 komentarzy:

  1. Świetne zakupy.Warto buszować po stronach allegro.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. szafa swietna ! zazdraszczam az ;) i wcale sie nie dziwie ze tylu obserwatorow Cie podglada , sama lubie przyjsc popatrzec, ponatychac sie i jak juz mnie co natchnie to od razu mam milion pomyslow ! dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    Chyba jestem u Ciebie po raz pierwszy, doszłam tutaj poprzez inne blogi i ciesze się , że tak się stało.
    Po 1- prośba- jeśli znajdziesz odpowiedni akryl do szafy w kolorze o jakim mówisz- będę Ci niezmiernie wdzięczna za jakieś info!!! Marzę o różu w kolorze wściekłej fuksji, niestety póki co nie odkryłam takiej farby. Oczywiście w ilości nie mniejszej niż min. solidne 0.5l.
    Zakupy świetne, szczególnie szczerze zazdroszczę półki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja osobiscie chyba balabym sie takiego zakupu przez internet,odwarzna jestes za rozen niestety nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy jeszcze nie kupiłam mebli na Allegro, jakoś nie potrafię nic fajnego i taniego znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super polowanie, wspaniałe przedmioty, o cenie nie wspomnę! Czekam cierpliwie na przemianę i aranżację. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy za niewielkie pieniądze:) Nie mogę się doczekać jak przemienisz nabytki w cudeńka:))
    Pozdrawiam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy, ja zawsze mam pecha i nie potrafie powychaczać rzeczy na allegro

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupy, na pewno otrzymają od Ciebie nowe piękne życie, mam nadzieję, że pokażesz zdjęcia:) ja jakoś nie umiem znaleźć nic ciekawego na allegro... w jakim dziale tego szukasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne nabytki:)ta bielizniarka to istne cudo.Ciekawe jak bedzie wyglądala po liftingu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to sie nazywa mieć nosa do zakupów:) "brzydactwa" zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudeńka,,,...i te ceny..

    OdpowiedzUsuń