Obserwatorzy

sobota, 22 maja 2010

wcale nie skromnisia ;)

Chce się żyć! Słonko świeci! Mój decou wyszedł mi naprawdę super ;) Żesz mi te brązy w domu nie pasują, bo bym se zostawiła...
Co ja zrobię, że podoba mi się to co robię, a że humorek dopisuje, to się chwalę ;))) Nie miejcie mi tego za złe!
Nie, nie zrobiłam Bóg wie co, takie skromne rameczki:


Czy te dziewuszki nie są słodkie? Pasują mi do tych ramek jak ulał.




Skończyłam lusterka, które pokazywałam ostatnio ... Mogą się fajnie komponować z wieszakami:


Co tam jeszcze ???
A! Butle już prawie, prawie skończone, komoda stoi już w łazience- poszalałam przy niej i to nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu...
Ale to pokażę w następnych postach!
A teraz: na dwór!

...

7 komentarzy:

  1. cudowności :)
    dziewczynki słodkie :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Wszystko! Patrzę i się zachwycam - cudowności!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nio, nio cudna kolekcja !!!
    A zawartość rameczek urzekająca !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to wszystko! :)
    też bym nie chciała oddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sliczne dziewczynki pasuja bardzo do przepieknych ramek, ktore stworzylasz. Rozane, romantyczne, delikatne, poprostu super!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. powtórzę za przedmówczynią - rameczki cudnie pasują do zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te Twoje dzieła :) jest się czym chwalić!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń