Obserwatorzy

czwartek, 25 marca 2010

Mi też wiosennie...

Witam wiosennie i z dużą dawką energiiiiiiiiiiiii!!!!
;-)
Aż się chce żyć widząc słoneczko za oknem!
Zobaczcie jakie skarby przytargał mój M. Piękne będą z nich lustra, piękne...




Gorzej, że auto całe od łusek farb było. Ale co tam. Jak ładnie na dworze, to nawet sprzątanie wydaje się milsze.
Będę pokazywała postępy prac przy oknach. Sama już nie mogę się doczekać.


Poniżej zdjęcia rękodzieła z wymianki. Od kogo dostałam- wstyd przyznać, ale nie zabrałam karteczki ze sobą. Wpiszę link do Jej bloga wieczorkiem.
A z klatki wystawiają dziubki moje nowe ptaszki. Nabyłam je niedawno.






Dostałam naszyjnik, bransoletkę, broszkę- wszystko ręcznie wydziergane! Uroczą kartkę i ślicznie opakowane słodkości.
A najbardziej rozbawiło mnie złoto ;) Śląskie złoto (to ten kawał węgla). Super pomysł!

Jak już pokazuję ten kącik, to pstryknęłam zdjątko trochę wyżej:



Kot i ptaszki ręcznie przeze mnie zrobione na ceramice.
Koronka, też ręczna robota, ale pewnej starszej pani.

Ach! I jeszcze coś co upolowałam na wyprzedaży w Almi Decor: dwie- niestety ostatnie - filiżanki ze spodeczkami:






Ale się rozgadałam dzisiaj,  Jeszcze tylko jedno:
Jarmark wbrew psikusom natury, udany! Może nie super, super, ale ok.


...

11 komentarzy:

  1. Będę podglądać z ciekawością co robisz z oknami, bo sama przytargałam spod śmietnika :))))) podobnego "trupka" i teraz mocno główkuję jak go przerobić. Bo pomysłów tysiąc i każdy dobry.
    A klateczki to Ci zazdroszczę jak diabli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładności dziś pokazałaś:) Okna mnie bardzo zainteresowały, czekam na ciąg dalszy!
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga ja też kibicuję tym twoim odrapańcom ;-)))
    wierzę że wyjdzie coś ekstra.
    Trzymam kciuki i gratuluję utargu,
    wiem jak to cieszy :-)))))
    buziaki wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dzieje się dzieje, też poczekam cierpliwie na rezultat modzenia z oknami :-) Klatki mi się bardzo podobają, tyle mozliwości aranżacji...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nabytki świetne, a rękodzieła z wymianki - wprost bajka! :)) Czekam na rezultaty "walki" z ramami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczy super a gdzie nabyłas taką klatkę bo mi sie taka marzy ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramy zapowiadają się baaaardzo ciekawie:)Powodzenia w skrobaniu i miłego tworzenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwo_mla: klatkę zakupiłam w Holandii w Delft. Był jarmark, coś na kształt Dominikański w Gdańsku. I pani miała 3szt. w różnych wielkościach. Wzięłam średnią. 20 Euro.

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko!!! Okna cudowne. Mam bzika na punkcie starych okien. Super. Koniecznie pokaż, co z nich wyczarujesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. no to nic tylko zakasac rekawy i do roboty :)

    OdpowiedzUsuń