Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lutego 2010

niebieskie decou

Dzisiaj dwie sprawy:
niebieskie decou i wyróżnienie.
Natchniona  herbaciarką Agnieszki Babulewicz postanowiłam- nie, ja MUSIAŁAM ją zrobić.
I tak w zeszły weekend powstał komplecik:
herbaciarka, taca oraz butla;
Niebieskości naniosłam suchym pędzlem i jeszcze dodatkowo wycierałam gąbką Powstały smugi niebieskiego i białego i tak jest ok. Przegródki w herbaciarce też są nie równo pomalowane niebieskim i białym. Boki polakierowałam satynowym lakierem, natomiast motyw z dzbanuszkami błyszczącym.
Generalnie nie lubię niebieskiego, ale ten komplet bardzo mi się podoba.

Jako, że był to pracowity weekend, jutro pokażę wiosenne inspiracje. Kolejny element do tacy w motyle, ale to jutro...






wariacje w photoshop-ie:










Daziękuję za wyróżnienie, które dostałam od Kaprysi.


2 komentarze:

  1. Za niebieskim za specjalnie nie przepadam, ale herbaciarka jest pierwsza klasa.
    Zresztą cały komplet jest super.

    OdpowiedzUsuń