Obserwatorzy

piątek, 25 grudnia 2009

świątecznie

W wielkim pośpiechu, wczoraj jeszcze, rozwoziłam ostatnie świąteczne zamówienia...
Oto moje prace dla znajomych:


klasyczna taca z różami na laptopa lub śniadanko do łoża ;-)


taka lekko postarzana...





druga taca z nóżkami... tym razem francuskie klimaty...





do kompletu szkatułka:
na zdjęciu jakoś tak mocno te cienie wyszły, w  realu o wiele jaśniej.




kolejne dwie tace- dwie identyczne!



a to na specjane zamówienie dla małej dziewczynki - piesek który został uśpiony tuż przed świętami...
w środku szkatułki mały złosliwiec, który cieszy się dobrym zdrowiem.



A to już u mnie, nad TV zawisły serducha, które capnęłam przyjaciółce...
tutaj jakoś tak mocno czerwono wyszło...



i na świeczniku jeszcze jedno...
Ach! świecznik zakupiony w Czaczu za 15 zeta ;-) (już kiedyś pisałam o fenomenie tej miejscowości)




++++++++++++++++++++++++++++++



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz