Obserwatorzy

środa, 2 grudnia 2009

remont cd.

Wczoraj moje łojce (tata) zamontowali mi lampy... Niestety lampy mojej własnej produkcji nie wyszły najlepiej... Znaczy wyszły, ale nie pasują... Dodam, że zrobiłam je na ceramice, na które to zajęcia uczęszczam raz w tygodniu celem relaksu.
Będę się musiała wybrać do Czacza po jakieś lampy... Ach zawsze pod górkę.
Tak samo wieszak do przedpokoju.
Oto zrobiony przeze mnie wieszak:
(zdjęcie z pracowni)


Wieszak jest drewniany. W maki z przecierką. Ma ciekawe uchwyty. Jednak nijak się ma do mojego nowego korytarza...
(zdjęcie  korytarza nie drabiny ;-) służącej chwilowo jako wieszak...





Ale mam już pomysł na wykończenie przedpokoju. Zakupiłam kilka miesięcy temu szafę dwudrzwiową do pokoju mojej córki. Szafa kosztowała mnie aż 30 zł! ;-)))) Tydzień temu dorobiłam małe dekory aby przełamać bryłę, która jest taka jakby "ociężała". Jeszcze tylko pomalować, poprzecierać i wstawić. Ale to strasznie dużo roboty...


candy!:
mojekreacyjki
losowanie po 15.12!

i tu candy:
zaklinaczkawnetrz
a oto co można 13.12 wylosować:
i nie tylko to! prezencików jest dużo, dużo, dużo



a tutaj można ciachami się opchać ;-)

takie oto:




losowanie 13.12.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz