Obserwatorzy

poniedziałek, 16 listopada 2009

początek

Jakoś trzeba zacząć, więc zacznę:
Długo myślałam nad nazwą bloga. Artystyczny świat? Jaka tam ze mnie artystka. Artistic świat Agi- jeszcze gorzej.
Decou Agi. Niby tak, ale nie tylko o decoupage chcę tu pisać. I takie to ... zwyczajne.
I tak powstała nazwa : robię bo lubię a dokładnie: robie-bo-lubie

A blog powstał z zazdrości, że inne kobitki takie fantastyczne rzeczy robią.

A tak na przywitanie moja pasja w pierwszej odsłonie....
Takie tam Klimt-owe inspiracje...


ramka i lustro

uwaga! candy u elziutka

zapraszam też na moją stronę: galeriaagi.pl.tl




1 komentarz:

  1. Kręgosłup mi powyginało, kolana zardzewiały, ale wytrwałam do końca;)! Fajna babka z Ciebie jest i piękne rzeczy tworzysz:) Porywam Twojego bloga z zamiarem podglądania:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń